Наукова періодика України | Траектория науки | ||
Катаєв А. В. Релевантність комунікацій на місцях продажу у сучасній концепції мерчандайзингу / А. В. Катаєв // Траектория науки. - 2016. - Т. 2, № 8. - С. 3.7-3.14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_8_6 Власники торговельних марок витрачають великі гроші на просування своєї продукції. Проте комунікації на місці продажу зазвичай не відповідають загальній стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій, оскільки комунікації та продаж - це питання компетенції різних керівників. Якщо вже сьогодні не приділяти цьому моменту належної уваги, то багатотисячні бюджети рекламних, PR та інших кампаній не будуть приносити ефекту за умов неузгодженої стратегії і тактики продажів. Виконано теоретичне обгрунтування інтеграції комунікацій на місцях продажу у структуру маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Катаєв А. В. Релевантність комунікацій на місцях продажу у сучасній концепції мерчандайзингу / А. В. Катаєв // Траектория науки. - 2016. - Т. 2, № 8. - С. 3.7-3.14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_8_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |