Наукова періодика України | Траектория науки | ||
Вагіна Ю. Ю. Сучасні елементи іміджу підприємства роздрібної торгівлі / Ю. Ю. Вагіна, М. Ю. Картава // Траектория науки. - 2016. - Т. 2, № 8. - С. 3.1-3.6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_8_5 Розглянуто теоретичні основи формування іміджу підприємств роздрібної торгівлі. На прикладі мережі супермаркетів "Сільпо" виконаний аналіз основних інструментів, за допомогою яких створюється імідж сучасної торговельної організації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вагіна Ю. Ю. Сучасні елементи іміджу підприємства роздрібної торгівлі / Ю. Ю. Вагіна, М. Ю. Картава // Траектория науки. - 2016. - Т. 2, № 8. - С. 3.1-3.6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2016_2_8_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |