Наукова періодика України | Траектория науки | ||
Попова Н. В. Поведение потребителей и маркетинговые коммуникации: ценностный подход / Н. В. Попова, О. В. Соснова // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 5. - С. 2.6-2.11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_5_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Попова Н. В. Поведение потребителей и маркетинговые коммуникации: ценностный подход / Н. В. Попова, О. В. Соснова // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 5. - С. 2.6-2.11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_5_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |