Наукова періодика України | Траектория науки | ||
Нахаєнко К. Програма лояльності: сучасний зміст, типологія та методи реалізації на ринку B2C / К. Нахаєнко // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 4. - С. 2.77-2.96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нахаєнко К. Програма лояльності: сучасний зміст, типологія та методи реалізації на ринку B2C / К. Нахаєнко // Траектория науки. - 2015. - Т. 1, № 4. - С. 2.77-2.96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trna_2015_1_4_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |