Наукова періодика України | Технології розвитку інтелекту | ||
Кокарєва М. В. Психологічні особливості сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва, Ф. М. Подшивайлов. // Технології розвитку інтелекту. - 2016. - Т. 2 Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2016_2_4_5 Висвітлено питання психологічної особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. Доведено, що під час дослідження художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно враховувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису. Визначено психологічні особливості художнього сприймання студентами творів сучасного живопису, які характеризують його генезис. Розроблено програму активізації змін у сприйманні студентами творів живопису, наведено результати її застосування. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кокарєва М. В. Психологічні особливості сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва, Ф. М. Подшивайлов. // Технології розвитку інтелекту. - 2016. - Т. 2 Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2016_2_4_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |