Наукова періодика України Технології розвитку інтелекту


Мосьпан М О. 
Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М О. Мосьпан. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_8_10
На основі теоретичного аналізу професійної педагогічної діяльності уточнено особливості психічних станів педагогів і виділено типові конфліктні ситуації, що виникають під час педагогічної діяльності. Виявлено особливості впливу конфліктів на емоційну сферу майбутнього педагога та значення здатності до саморегуляції в психологічній готовності до конфліктних ситуацій. Досліджено поведінку педагогів за звичайних і конфліктних ситуацій професійної педагогічної діяльності. Обгрунтовано структурно-функціональну модель саморегуляції майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності. Визначені особливості психічних станів студентів та педагогів в звичайних та конфліктних ситуаціях професійної діяльності. Запропоновано анкету для виявлення засобів саморегуляції у майбутніх педагогів в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності. Підтверджено гіпотезу про те, що стани, які переживає педагог в конфліктних ситуаціях, супроводжуються високою напругою або перенапругою природного перебігу психічних процесів, що це може призвести до деструктурування системи його психічної діяльності або до її високої мобілізації. Зазначено, що запобігання та конструктивне вирішення педагогічних конфліктів може бути забезпечено за рахунок оволодіння вчителями спеціальними засобами саморегуляції власних психічних станів. В ході апробації підтверджено ефективність програми соціально-психологічного тренінгу розвитку здатності до саморегуляції майбутніх педагогів у конфліктних ситуаціях.
  Повний текст PDF - 316.371 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мосьпан М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мосьпан М О. Формування здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М О. Мосьпан. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_8_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мосьпан Марина Олександрівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського