Наукова періодика України | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології | ||
Синявська А. Дидактичний аспект використання лінгвістичних корпусів у процесі навчання іноземної мови / А. Синявська, Т. Лісна // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 9(2). - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_9%282%29__12 Розглянуто дидактичні аспекти використання результатів досліджень у галузі корпусної лінгвістики в процесі викладання іноземної мови. Представлене наукове дослідження має на меті звернути увагу на перспективи та доцільність використання матеріалів лінгвістичних корпусів у процесі навчання іноземних мов. Об'єктом дослідження є проблема вибору ефективних методів навчання та інноваційних підходів до формування дидактичних матеріалів для викладання іноземних мов. Предметом аналізу цієї роботи є використання матеріалів лінгвістичних корпусів в процесі формування сучасних дидактичних матеріалів, які забезпечили б максимально ефективне та результативне викладання іноземних мов. Наведено різнопланові визначення поняття "корпус", представлено характеристики шести основних типів корпусів, два з яких - навчальні корпуси (LearnerCorpora) і паралельні електронні корпуси текстів (Parallel Corpora). Дані корпуси, на думку дослідників, пропонують найбільше можливостей їх використання в процесі навчання лексики, граматики та стилістичних особливостей функціонування іноземної мови, а також формування та розвитку навичок та вмінь в галузі усного та письмового перекладу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Синявська А. Дидактичний аспект використання лінгвістичних корпусів у процесі навчання іноземної мови / А. Синявська, Т. Лісна // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2019. - Вип. 9(2). - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2019_9(2)__12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |