Наукова періодика України | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології | ||
Спічка А. Формування у студентів дослідницьких умінь лексичного аналізу художніх іншомовних текстів / А. Спічка // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2016. - Вип. 3. - С. 224-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2016_3_31 Надано деякі особливості художнього іншомовного, зокрема німецькомовного тексту. Увагу звернено на лексичний склад тексту. Розглянуто особливості внутрішньої форми лексичних одиниць, зокрема фразеологізмів на основі німецькомовного художнього твору "Buddenbrooks" видатного німецького письменника Thomas Mann. Обгрунтовано важливість оволодіння дослідницькими уміннями аналізу лексичного складу студентами під час читання даного твору. У наведених прикладах фразеологічних словосполучень визначено семантичні зрушення компонентів фразеологізмів. Досліджено й проаналізовано три основних типів фразеологізмів, а саме прості фразеологічні словосполучення, фразеологічні єдності та ідіоми. Визначено й проаналізовано групу парних фразеологізмів (парні слова), до яких відносяться також модельні утворення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Спічка А. Формування у студентів дослідницьких умінь лексичного аналізу художніх іншомовних текстів / А. Спічка // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2016. - Вип. 3. - С. 224-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2016_3_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |