Наукова періодика України Товари і ринки


Лабурцева О. 
Комунікаційні бренд-стратегії торговельних мереж України / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2019. - № 3. - С. 15–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2019_3_4
Розглянуто сутність, значення та етапи розробки комунікаційної бренд-стратегії, а також основні канали бренд-комунікації. Запропоновано методичний підхід до аналізу та систематизації наявних комунікаційних бренд-стратегій з використанням кластерного аналізу. Виходячи із сукупності релевантних ідентифікаційних ознак виокремлено основні стратегічні моделі бренд-комунікацій торговельних мереж в Україні та наведено їх порівняльну характеристику.
  Повний текст PDF - 670.857 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лабурцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лабурцева О. Комунікаційні бренд-стратегії торговельних мереж України / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2019. - № 3. - С. 15–28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2019_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лабурцева Олена Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського