Наукова періодика України | Товари і ринки | ||
Лабурцева О. Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 28–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2%282%29__4 Розглянуто способи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано методичний підхід до врахування ризику при оцінюванні результативності та ефективності планової маркетингової діяльності підприємства. Наведено приклад вибору кращої з альтернативних програм за сукупністю показників результативності, ефективності й ризику. Надано рекомендації щодо урахування ризику при оцінюванні ефективності окремих маркетингових проектів за допомогою показників ефективності інвестицій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лабурцева О. Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику / О. Лабурцева // Товари і ринки. - 2017. - № 2(2). - С. 28–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2017_2(2)__4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |