Наукова періодика України | ScienceRise | ||
Київська К. І. Аналіз сучасних підходів до створення інформаційних систем маркетингу підприємств / К. І. Київська // ScienceRise. - 2018. - № 10. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2018_10_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Київська К. І. Аналіз сучасних підходів до створення інформаційних систем маркетингу підприємств / К. І. Київська // ScienceRise. - 2018. - № 10. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2018_10_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |