Наукова періодика України | Технології та дизайн | ||
Євсейцева О. С. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності / О. С. Євсейцева, К. К. Писанець, Л. О. Вознюк. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євсейцева О. С. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності / О. С. Євсейцева, К. К. Писанець, Л. О. Вознюк. // Технології та дизайн. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |