Наукова періодика України | Системи управління, навігації та зв'язку | ||
Денисенко О. В. До питання підвищення ефективності світлофорного регулювання / О. В. Денисенко // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 6. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_6_12 Вивчено новий підхід визначення параметрів руху транспортних засобів і особливості сучасної організації моніторингу транспортних потоків (ТП) на таких регульованих перехрестях. Мета статті - розробка нового способу, що дозволяє підвищити рівень якості та комплексної оцінки визначення елементів циклу світлофорного регулювання (СР) в умовах зміни параметрів руху ТП в зоні перехрестя. Проаналіовано існуючі підходи моніторингу ТП на регульованих перехрестях; розробка нового способу, що дозволяє одержати більш повну інформацію для контролю та ефективного визначення оптимальних значень часу дії елементів циклу СР; розробка способу, що відповідає вимогам універсальних адаптивних систем, що дозволяють ефективнореагувати на зміни умов руху ТП на перехресті. Розкрито деякі особливості сучасної організації моніторингу ТП на локальних об'єктах, а також проаналізовано їх основні переваги та недоліки. Представлений новий спосіб визначення елементів циклу СР в умовах динамічного зміни параметрів руху ТП і адаптивного реагування системи на дорожню ситуацію. Наведено варіант спрощеної структури пристрою для реалізації запропонованого способу і ефективної обробки вихідної інформації, показана достовірність, і працездатність алгоритмів, закладених в спосіб. Висновки: ефективне визначення параметрів руху ТП в зоні перехрестя по кожній смузі руху протягом світлофорного циклу дає можливість одержати більш повний комплекс інформації для контролю і подальшого оперативного управління рухом на перехресті. Показано шляхи розширення функціональних можливостей запропонованого способу за рахунок одночасного визначення додаткових параметрів стану ТП на перехресті і критеріїв оцінки якості НГ. Гнучка технологія і комплексна оцінка режимів СР дозволяє в реальному масштабі часу здійснювати як параметричну адаптацію, так і структурну адаптацію за рахунок реорганізації схем управління руху. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Денисенко О. В. До питання підвищення ефективності світлофорного регулювання / О. В. Денисенко // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 6. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2018_6_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |