Наукова періодика України | Системи управління, навігації та зв'язку | ||
Петренко О. М. Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, М. Л. Глєбова // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_2_15 Розроблено методику визначення теплового стану елементів конструкції асинхронного тягового двигуна трамвайного вагону на підставі еквівалентної теплової схеми заміщення. За результатами моделювання нагріву та охолодження тягового двигуна АД 931 для трамвайного вагону встановлено, що лобова частина обмотки статора, яка має найбільше температурне навантаження може нагрітися до сталого перегрівання 134,67 <$E symbol Р>C в режимі однократної широтно-імпульсної модуляції та 96,64 <$E symbol Р>C в режимі просторово-векторної широтно-імпульсної модуляції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петренко О. М. Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, М. Л. Глєбова // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2017. - Вип. 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2017_2_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |