Наукова періодика України | Системи управління, навігації та зв'язку | ||
Бєрковський В. В. Аналіз маркетингових критеріїв оптимізації освітніх електронних ресурсів для пошукових систем / В. В. Бєрковський, Н. М. Бологова // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2016_1_16 Розглянуто сучасні підходи до маркетингового аналізу електронних ресурсів в системі вищої освіти, а також критерії та параметри, дотримання яких у процесі розробки, створення та ведення електронного ресурсу, дозволяють зробити його роботу найбільш ефективною. Обгрунтовано необхідності присутності освітніх установ в мережі Інтернет і використання ними PR-технологій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєрковський В. В. Аналіз маркетингових критеріїв оптимізації освітніх електронних ресурсів для пошукових систем / В. В. Бєрковський, Н. М. Бологова // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2016. - Вип. 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2016_1_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |