Наукова періодика України | Соціально-трудові відносини: теорія та практика | ||
Петюх В. М. Мотиваційна спрямованість маркетологів / В. М. Петюх, О. О. Курочка // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2017_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петюх В. М. Мотиваційна спрямованість маркетологів / В. М. Петюх, О. О. Курочка // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2017_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |