Наукова періодика України Соціально-трудові відносини: теорія та практика


Петюх В. М. 
Мотиваційна спрямованість маркетологів / В. М. Петюх, О. О. Курочка // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2017_2_5
  Повний текст PDF - 515.547 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Петюх В.
  • Курочка О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Петюх В. М. Мотиваційна спрямованість маркетологів / В. М. Петюх, О. О. Курочка // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2017. - № 2. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2017_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Петюх Василь Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського