Наукова періодика України | Соціально-трудові відносини: теорія та практика | ||
Василик А. В. Вплив нематеріального мотивування працівників на управління брендом роботодавця: світовий досвід і українські реалії / А. В. Василик, А. Ю. Ращенко, А. П. Данилицька // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2017. - № 2. - С. 226-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2017_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василик А. В. Вплив нематеріального мотивування працівників на управління брендом роботодавця: світовий досвід і українські реалії / А. В. Василик, А. Ю. Ращенко, А. П. Данилицька // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2017. - № 2. - С. 226-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2017_2_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |