Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Чурилов М. Вибірка в маркетингових дослідженнях / М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чурилов М. Вибірка в маркетингових дослідженнях / М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 3. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2017_3_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |