Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Дембіцький С. Соціологічні тести: сутність і валідизація / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 140-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_3_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дембіцький С. Соціологічні тести: сутність і валідизація / С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 140-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_3_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |