Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Черниш Н. Вплив довіри та довірчих відносин на становлення новітнього соціального інституту волонтерства у сучасній Україні / Н. Черниш // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 26-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черниш Н. Вплив довіри та довірчих відносин на становлення новітнього соціального інституту волонтерства у сучасній Україні / Н. Черниш // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 2. - С. 26-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |