Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Жулєньова О. Культурні універсалії, інваріантість та еквівалентність: їхня роль у реалізації крос-національних досліджень / О. Жулєньова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Жулєньова О. Культурні універсалії, інваріантість та еквівалентність: їхня роль у реалізації крос-національних досліджень / О. Жулєньова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |