Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Жулєньова О. 
Культурні універсалії, інваріантість та еквівалентність: їхня роль у реалізації крос-національних досліджень / О. Жулєньова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_11
  Повний текст PDF - 190.201 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жулєньова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жулєньова О. Культурні універсалії, інваріантість та еквівалентність: їхня роль у реалізації крос-національних досліджень / О. Жулєньова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 3. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_3_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського