Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Александер Дж. Ч. Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології (Реферативний виклад) / Дж. Ч. Александер, І. А. Рід // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 2. - С. 89-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Александер Дж. Ч. Соціальна наука як прочитання і як перформанс: культурсоціологічне розуміння епістемології (Реферативний виклад) / Дж. Ч. Александер, І. А. Рід // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2013. - № 2. - С. 89-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2013_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |