Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Акулич М. Тролінґ як феномен мережі Інтернет / М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 3. - С. 175-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_3_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Акулич М. Тролінґ як феномен мережі Інтернет / М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 3. - С. 175-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_3_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |