![]() | Наукова періодика України | ![]() | Соціологія: теорія, методи, маркетинг |
Сидоров М. Використання параданих у соціологічних дослідженнях / М. Сидоров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 198-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_4_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сидоров М. Використання параданих у соціологічних дослідженнях / М. Сидоров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 198-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_4_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |