Наукова періодика України | Соціологія: теорія, методи, маркетинг | ||
Бурейчак Т. Погані часи для чоловіків? Соціологічні інтерпретації кризи маскулінності / Т. Бурейчак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 79-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бурейчак Т. Погані часи для чоловіків? Соціологічні інтерпретації кризи маскулінності / Т. Бурейчак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 79-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |