Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Єлейко М. 
Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення / М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 127-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_11
  Повний текст PDF - 263.752 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Єлейко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Єлейко М. Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення / М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 127-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Єлейко Маріанна Ярославівна (соціологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського