Наукова періодика України Соціологія: теорія, методи, маркетинг


Головаха Є. 
Альтернативний соціологічний словник / Є. Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 193-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_4_14
  Повний текст PDF - 73.557 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Головаха Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Головаха Є. Альтернативний соціологічний словник / Є. Головаха // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 193-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського