![]() | Наукова періодика України | ![]() | Стандартизація. Сертифікація. Якість |
Попик О. В. Організація процесу претензійного врегулювання в системі управління якістю підприємства / О. В. Попик // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2020. - № 5. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2020_5_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Попик О. В. Організація процесу претензійного врегулювання в системі управління якістю підприємства / О. В. Попик // Стандартизація. Сертифікація. Якість. - 2020. - № 5. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ssia_2020_5_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |