Наукова періодика України Сталий розвиток економіки


Велещук С. С. 
Територіальний брендинг як інструмент соціально-економічного розвитку регіону / С. С. Велещук // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 3. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_3_22
  Повний текст PDF - 157.641 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Велещук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Велещук С. С. Територіальний брендинг як інструмент соціально-економічного розвитку регіону / С. С. Велещук // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 3. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_3_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Велещук Світлана Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського