Наукова періодика України Сталий розвиток економіки


Крупенна І. А. 
Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами / І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_62
  Повний текст PDF - 169.626 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крупенна І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крупенна І. А. Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами / І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_62.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крупенна Інга Анатолівна (1985–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського