Наукова періодика України | Сталий розвиток економіки | ||
Крупенна І. А. Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами / І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_62 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Крупенна І. А. Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами / І. А. Крупенна // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_62.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |