Наукова періодика України | Соціальна педагогіка: теорія та практика | ||
Шабанов В. П. Концептуальні підходи до громадянської соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності / В. П. Шабанов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2014. - № 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2014_1_5 Доведено, що становлення громадянина у процесі громадянської соціалізації розгортається в певному культурно-освітньому середовищі й здійснюється цілісно на засадах єдності шереги концептуальних підходів, до яких запропоновано віднести системний, суб'єктний, культурологічний, компетентнісний, особистісно-діяльнісний, аксіологічний. На основі вивчення їх основних характеристик обгрунтовано, що вони служать методологічним підгрунтям педагогічного супроводу процесу громадянської соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шабанов В. П. Концептуальні підходи до громадянської соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності / В. П. Шабанов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2014. - № 1. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2014_1_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |