Наукова періодика України | Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки | ||
Медведок Л. Г. Особливості активізації пізнавальної діяльності учнів з глибокими порушеннями зору в добукварний період навчання грамоти / Л. Г. Медведок, І. С. Рожко // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. - 2015. - Вип. 11-12. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sppt_2015_11-12_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Медведок Л. Г. Особливості активізації пізнавальної діяльності учнів з глибокими порушеннями зору в добукварний період навчання грамоти / Л. Г. Медведок, І. С. Рожко // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. - 2015. - Вип. 11-12. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sppt_2015_11-12_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |