Наукова періодика України Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки


Медведок Л. Г. 
Особливості активізації пізнавальної діяльності учнів з глибокими порушеннями зору в добукварний період навчання грамоти / Л. Г. Медведок, І. С. Рожко // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. - 2015. - Вип. 11-12. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sppt_2015_11-12_10
  Повний текст PDF - 251.385 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Медведок Л.
  • Рожко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Медведок Л. Г. Особливості активізації пізнавальної діяльності учнів з глибокими порушеннями зору в добукварний період навчання грамоти / Л. Г. Медведок, І. С. Рожко // Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки. - 2015. - Вип. 11-12. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sppt_2015_11-12_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського