Наукова періодика України Соціальна фармація в охороні здоров’я


Посилкіна О. В. 
Шляхи підвищення якості і результативності процесу управління іміджем закладу вищої освіти фармацевтичного (медичного) профілю / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Т. 5, № 4. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2019_5_4_3
Мета дослідження - розробка методичних підходів до упровадження сучасних процесних технологій для удосконалення процесу управління іміджем закладів вищої освіти (ЗВО) фармацевтичного (медичного) профілю на ринку освітніх послуг, що сприятиме підвищенню прозорості й результативності цього процесу. Для досягнення мети дослідження проведено аналіз закордонної та вітчизняної наукової літератури і чинної нормативно-правової бази України. Методи дослідження - абстрактно-логічний і монографічний; методи контрольного опитування та системного аналізу. Запропоновано визначення суті іміджу ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю. Обгрунтовано актуальність ефективного управління іміджем освітніх установ. Із метою оптимізації та підвищення якості управління іміджем ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю запропоновано упровадження процесного підходу згідно з вимогами міжнародних стандартів якості ISO. Побудовано відповідну процесну модель з урахуванням вимог європейських освітніх стандартів ENQA, ESG. На підставі розробленої анкети із залученням 238 респондентів визначено перелік вагомих якісних характеристик іміджу ЗВО медичного (фармацевтичного) профілю. Визначено, що найбільшу вагомість, з погляду формування позитивного іміджу ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю, мають такі складові: відомість і визнаність ЗВО в Україні і за кордоном; затребуваність випускників на ринку праці та якість їх працевлаштування; історія, традиції та корпоративна культура ЗВО. Проаналізовано найбільш розповсюджені методи просування іміджу українськими ЗВО в мережі Інтернет, які доцільні для використання у маркетинговій діяльності ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю. Висновки: впровадження запропонованих науково-методичних підходів щодо вдосконалення процесу управління іміджем ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю сприятиме: ефективній реалізації стратегії ЗВО; зміцненню його іміджу, що надасть змогу здійснювати більш вагомий вплив на цільову аудиторію та підвищувати лояльність зацікавлених осіб; зміцнювати ЗВО власний конкурентний потенціал на ринку освітніх послуг і забезпечувати стійкі переваги у порівнянні з іншими навчальними закладами тощо.Мета дослідження - розробка методичних підходів до упровадження сучасних процесних технологій для удосконалення процесу управління іміджем закладів вищої освіти (ЗВО) фармацевтичного (медичного) профілю на ринку освітніх послуг, що сприятиме підвищенню прозорості й результативності цього процесу. Для досягнення мети дослідження проведено аналіз закордонної та вітчизняної наукової літератури і чинної нормативно-правової бази України. Методи дослідження - абстрактно-логічний і монографічний; методи контрольного опитування та системного аналізу. Запропоновано визначення суті іміджу ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю. Обгрунтовано актуальність ефективного управління іміджем освітніх установ. Із метою оптимізації та підвищення якості управління іміджем ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю запропоновано упровадження процесного підходу згідно з вимогами міжнародних стандартів якості ISO. Побудовано відповідну процесну модель з урахуванням вимог європейських освітніх стандартів ENQA, ESG. На підставі розробленої анкети із залученням 238 респондентів визначено перелік вагомих якісних характеристик іміджу ЗВО медичного (фармацевтичного) профілю. Визначено, що найбільшу вагомість, з погляду формування позитивного іміджу ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю, мають такі складові: відомість і визнаність ЗВО в Україні і за кордоном; затребуваність випускників на ринку праці та якість їх працевлаштування; історія, традиції та корпоративна культура ЗВО. Проаналізовано найбільш розповсюджені методи просування іміджу українськими ЗВО в мережі Інтернет, які доцільні для використання у маркетинговій діяльності ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю. Висновки: впровадження запропонованих науково-методичних підходів щодо вдосконалення процесу управління іміджем ЗВО фармацевтичного (медичного) профілю сприятиме: ефективній реалізації стратегії ЗВО; зміцненню його іміджу, що надасть змогу здійснювати більш вагомий вплив на цільову аудиторію та підвищувати лояльність зацікавлених осіб; зміцнювати ЗВО власний конкурентний потенціал на ринку освітніх послуг і забезпечувати стійкі переваги у порівнянні з іншими навчальними закладами тощо.
  Повний текст PDF - 1.44 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Посилкіна О.
  • Лісна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Посилкіна О. В. Шляхи підвищення якості і результативності процесу управління іміджем закладу вищої освіти фармацевтичного (медичного) профілю / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Т. 5, № 4. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2019_5_4_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Посилкіна Ольга Вікторівна (економічні науки)
  • Лісна Анастасія Геннадіївна (фармацевтичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського