Наукова періодика України | Системи обробки інформації | ||
Машейко Г. О. Діагностування стану клієнтів та споживачів як один із способів підвищення ефективності управління взаємовідносинами з клієнтами / Г. О. Машейко, Д. Л. Орловський // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 4. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_4_34 Об'єкт дослідження - діагностування стану клієнтів та споживачів. Проведено аналіз управління взаємовідносинами з клієнтами та споживачами як один з напрямів підвищення ефективності роботи сучасного підприємства. Зроблено огляд методів та підходів для вирішення задачі діагностування стану клієнтів, було розглянуто підходи основані на використанні нечіткої логіки та розпізнаванні образів. Сформовано базову множину показників діяльності клієнтів, забезпечений перехід від чисельних значень показників до бінарних та були розглянуті два методи розпізнавання образів. Для них було розроблене математичне, алгоритмічне та програмне забезпечення, яке дозволяє діагностувати стан клієнтів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Машейко Г. О. Діагностування стану клієнтів та споживачів як один із способів підвищення ефективності управління взаємовідносинами з клієнтами / Г. О. Машейко, Д. Л. Орловський // Системи обробки інформації. - 2016. - Вип. 4. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2016_4_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |