Наукова періодика України | Системи обробки інформації | ||
Тарасов О. В. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 4(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_4_18 Розглянуто питання насиченості сучасного IT-ринку продуктами, що дозволяють вирішувати завдання планування рекламних кампаній, а також зроблено висновок щодо необхідності створення оригінальної математичної моделі, яка б враховувала специфіку проведення реклами культурно-масових заходів. Запропоновано математичну модель, яка дозволяє оцінити розподіл коштів між різноманітними видами реклами та тенденцію у зміні їх важливості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарасов О. В. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 4(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_4_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |