Наукова періодика України Системи обробки інформації


Тарасов О. В. 
Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 4(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_4_18
Розглянуто питання насиченості сучасного IT-ринку продуктами, що дозволяють вирішувати завдання планування рекламних кампаній, а також зроблено висновок щодо необхідності створення оригінальної математичної моделі, яка б враховувала специфіку проведення реклами культурно-масових заходів. Запропоновано математичну модель, яка дозволяє оцінити розподіл коштів між різноманітними видами реклами та тенденцію у зміні їх важливості.
  Повний текст PDF - 514.143 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарасов О.
  • Бакіров М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарасов О. В. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 4(1). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_1_4_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського