![]() | Наукова періодика України | ![]() | Системи обробки інформації |
Тарасов О. В. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_7_12 Розкрито значимість організації рекламних кампаній в Інтернеті з метою підвищення ефективності управління бізнесом. Розглянуто концепцію, кроки проведення рекламних кампаній та їх особливості. Наведено основні характеристики кожного з етапів. Зроблено висновки щодо важливості проведення рекламних кампаній та необхідності розробки математичної моделі їх опису. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарасов О. В. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 7. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_7_12.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |