Кондратик Л.
Релігія як соціальний інститут / Л. Кондратик // Соціологічні студії. - 2016. - № 2. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2016_2_4
Доведено, що в релігії через визнання й своєрідне витлумачення іншої реальності (якою вона є реальною для послідовників того чи іншого віровизнання) - Бог, Абсолют, Вищі Сили, перевтілення та ін. - світ постає прийнятним, а соціальне життя - виправданим. У такій якості релігія - один зі способів упорядкування суспільного життя. Обгрунтовано думку, що релігія як соціальний інститут є сукупністю своєрідних норм і цінностей, у яких утілено значущість певних зразків поведінки як для окремого індивіда, так і для суспільної системи, а отже, його вимоги є важливими, суттєвими для абсолютної більшості представників взаємодії певної суспільної системи. Оскільки релігійні символи належать до макрорівня соціального життя, то Інститут релігії "працює" на соцієтальному рівні й "відповідає" за ті цінності та ритуали, за допомогою яких у суспільстві підтримуються солідарність і згода. Оскільки функціонування релігії, як і інших соціальних інститутів, пов'язане з цінностями, нормами, ритуалами, символами тощо, то вона має культурний зміст.
Цитованість авторів публікації:Кондратик Л.
Бібліографічний опис для цитування:
Кондратик Л. Релігія як соціальний інститут / Л. Кондратик // Соціологічні студії. - 2016. - № 2. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2016_2_4.
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)Кондратик Лідія Михайлівна (соціологічні науки)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|