Наукова періодика України | Соціально-гуманітарний вісник | ||
Федорчук А. О. Інтернет-маркетинг, як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємтсва / А. О. Федорчук // Соціально-гуманітарний вісник. - 2019. - Вип. 25. - С. 237-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2019_25_98 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорчук А. О. Інтернет-маркетинг, як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємтсва / А. О. Федорчук // Соціально-гуманітарний вісник. - 2019. - Вип. 25. - С. 237-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2019_25_98. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |