Наукова періодика України Соціально-гуманітарний вісник


Лобода О. О. 
Комунікація як основний інструмент створення лояльної бази клієнтів / О. О. Лобода // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 51-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_31
  Повний текст PDF - 949.02 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лобода О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лобода О. О. Комунікація як основний інструмент створення лояльної бази клієнтів / О. О. Лобода // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 51-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_31.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського