Наукова періодика України | Соціально-гуманітарний вісник | ||
Лобода О. О. Комунікація як основний інструмент створення лояльної бази клієнтів / О. О. Лобода // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 51-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лобода О. О. Комунікація як основний інструмент створення лояльної бази клієнтів / О. О. Лобода // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 24. - С. 51-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_24_31. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |