![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського |
Гапочка Я. О. Теоретико-методологічні засади концепції взаємодії учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Я. О. Гапочка // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 6. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33%2872%29_6_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гапочка Я. О. Теоретико-методологічні засади концепції взаємодії учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Я. О. Гапочка // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 6. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_6_11.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |