Наукова періодика України Slobozhanskyi herald of science and sport


Карбунарова Ю. 
Вплив авторської методики навчання плаванню на координаційні якості дітей 6–10 років з вадами слуху / Ю. Карбунарова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 3. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_3_14
Мета роботи - визначити вплив авторської методики навчання плаванню на координаційні якості дітей молодшого шкільного віку з вадами слух. У 20 глухих учнів, які навчаються у СНЗ Львівської області, з яких утворено експериментальну та контрольну групи, рівень статичної рівноваги визначено за допомогою складної проби Ромберга та Бондаревського, здатність до збереження активної рівноваги під час ходьби на підвищенні за допомогою тесту "Ходіння по гімнастичній колоді" та комплексний прояв координаційних якостей визначено тестом "Три перекиди вперед". Обстеження проведено до та після реалізації авторської методики навчання плаванню. Виявлено низькі показники до здатності збереження статичної рівноваги та здатності збереження активної рівноваги під час ходьби на підвищенні на початок дослідження. Визначено позивний вплив розробленої методики в учнів експериментальної групи щодо здатності збереження статичної рівноваги.
  Повний текст PDF - 394.825 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карбунарова Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карбунарова Ю. Вплив авторської методики навчання плаванню на координаційні якості дітей 6–10 років з вадами слуху / Ю. Карбунарова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2016. - № 3. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2016_3_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського