Наукова періодика України | Slobozhanskyi herald of science and sport | ||
Попов О. В. Комплексний маркетинг сфери фізичної культури і спорту в умовах європейської інтеграції регіонального центру / О. В. Попов // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 3. - С. 88–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_3_18 Мета роботи - виявлення концептуальних і стратегічних положень комплексного маркетингу сфери фізичної культури і спорту (ФКС) за умов європейської інтеграції регіонального центру. Проаналізовано літературні джерела, документи законодавчого, нормативно-правового та програмного змісту; проведено системний аналіз, опитування у вигляді анкетування. Здійснено системній аналіз умов розвитку сфери ФКС шляхом урахування сучасних тенденцій, інтересів молоді та жителів регіонального центру. Надано комплексну характеристику концептуальних і стратегічних положень щодо комплексного маркетингу сфери фізичної культури і спорту в умовах європейської інтеграції регіонального центру. Встановлено, що вирішення завдань щодо створення умов для розвитку сфери ФКС має здійснюватися з дотриманням певних принципів, та одержано підстави щодо розробки маркетингового плану ормування спортивного іміджу м. Харків. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Попов О. В. Комплексний маркетинг сфери фізичної культури і спорту в умовах європейської інтеграції регіонального центру / О. В. Попов // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 3. - С. 88–92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_3_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |