Наукова періодика України Slobozhanskyi herald of science and sport


Газнюк Л. М. 
Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури та спорту як об’єкт соціального пізнання / Л. М. Газнюк, С. О. Разумовський // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 1. - С. 12–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_1_4
Мета дослідження - вивчити соціальний зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури. Маркетингову діяльність у сфері фізичної культури і спорту розглянуто як об'єкт соціального пізнання. Показано значення комерційного й некомерційного маркетингу та його залежності від державної соціальної політики й суспільної думки. З'ясовано значення фізкультурно-спортивних послуг у системі напрямків соціальної політики реалізації соціальних програм. З'ясовано зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури, пов'язаний як із розв'язанням класичних питань маркетингу, так і з проблематики, що зумовлено специфікою фізичної культури та спорту як сфери соціальної діяльності. Висновки: ринок у сфері фізичної культури є біфуркальним і потребує особливого маркетингового підходу. Це пов'язано з тим, що необхідно дотримання балансу інтересів 2-х сторін: кінцевих споживачів (що не мають достатнього рівня платоспроможності) та спонсорів і меценатів, які сплачують за послуги, що надаються кінцевим споживачам.
  Повний текст PDF - 761.116 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Газнюк Л.
  • Разумовський С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Газнюк Л. М. Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури та спорту як об’єкт соціального пізнання / Л. М. Газнюк, С. О. Разумовський // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 1. - С. 12–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_1_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Газнюк Лідія Михайлівна (філософські науки)
  • Разумовський Сергій Олександрович (філософські науки)
  • Разумовський Сергій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського