Наукова періодика України | Slobozhanskyi herald of science and sport | ||
Газнюк Л. М. Соціокультурна роль та функції суб’єктів маркетингу у спорті / Л. М. Газнюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_41 Розглянуто соціальну цінність спорту за умов комерціалізації та особливості суб'єкта маркетингу у сфері фізичної культури. Визначено головні фактори, що мають суб'єктивний характер і заважають практичній реалізації соціокультурного потенціалу спорту. Досліджено основні маркетингові функції фізкультурно-спортивних організацій, що надають соціально-культурні послуги у сфері фізичної культури та спорту населенню. Зроблено висновки стосовно необхідності негайного застосування системи маркетингу, особливо для державного сектору фізичної культури, тому що ригідність цього сектора, спровокована державними субсидіями та субвенціями, несе загрозу застою у сфері фізичної культури та спорту нашої країні. Зроблено висновки стосовно маркетингу як сучасного виду соціального управління, спрямованого на задоволення потреб за умови дотримання інтересів усіх учасників ринкової діяльності у сфері в постіндустріальному суспільстві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Газнюк Л. М. Соціокультурна роль та функції суб’єктів маркетингу у спорті / Л. М. Газнюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |