Наукова періодика України Slobozhanskyi herald of science and sport


Газнюк Л. М. 
Соціокультурна роль та функції суб’єктів маркетингу у спорті / Л. М. Газнюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_41
Розглянуто соціальну цінність спорту за умов комерціалізації та особливості суб'єкта маркетингу у сфері фізичної культури. Визначено головні фактори, що мають суб'єктивний характер і заважають практичній реалізації соціокультурного потенціалу спорту. Досліджено основні маркетингові функції фізкультурно-спортивних організацій, що надають соціально-культурні послуги у сфері фізичної культури та спорту населенню. Зроблено висновки стосовно необхідності негайного застосування системи маркетингу, особливо для державного сектору фізичної культури, тому що ригідність цього сектора, спровокована державними субсидіями та субвенціями, несе загрозу застою у сфері фізичної культури та спорту нашої країні. Зроблено висновки стосовно маркетингу як сучасного виду соціального управління, спрямованого на задоволення потреб за умови дотримання інтересів усіх учасників ринкової діяльності у сфері в постіндустріальному суспільстві.
  Повний текст PDF - 246.534 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Газнюк Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Газнюк Л. М. Соціокультурна роль та функції суб’єктів маркетингу у спорті / Л. М. Газнюк // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 190-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_41.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського