Наукова періодика України Слов'янський збірник


Олексюк О. М. 
Рекламні повідомлення в аспекті сугестивного дискурсу / О. М. Олексюк // Слов'янський збірник. - 2015. - Вип. 19. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2015_19_15
Виокремлено й розглянуто сугестивні маркери лексико-семантичного рівня, притаманні українськомовній комерційній рекламі. Встановлено кількісний склад та пояснено нейропсихолінгвальну природу виокремлених одиниць, визначено їхню функційну роль у створенні впливових дискурсів. Проаналізовано ключові слова комерційної реклами як маркерів мовного впливу. Виокремлені ключові слова розподілено на групи, висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їх сугестогенну природу.
  Повний текст PDF - 1.255 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Олексюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Олексюк О. М. Рекламні повідомлення в аспекті сугестивного дискурсу / О. М. Олексюк // Слов'янський збірник. - 2015. - Вип. 19. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2015_19_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Олексюк Олеся Миколаївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського