Наукова періодика України | Слов'янський збірник | ||
Олексюк О. М. Рекламні повідомлення в аспекті сугестивного дискурсу / О. М. Олексюк // Слов'янський збірник. - 2015. - Вип. 19. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2015_19_15 Виокремлено й розглянуто сугестивні маркери лексико-семантичного рівня, притаманні українськомовній комерційній рекламі. Встановлено кількісний склад та пояснено нейропсихолінгвальну природу виокремлених одиниць, визначено їхню функційну роль у створенні впливових дискурсів. Проаналізовано ключові слова комерційної реклами як маркерів мовного впливу. Виокремлені ключові слова розподілено на групи, висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їх сугестогенну природу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олексюк О. М. Рекламні повідомлення в аспекті сугестивного дискурсу / О. М. Олексюк // Слов'янський збірник. - 2015. - Вип. 19. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2015_19_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |