Наукова періодика України | Слов'янський збірник | ||
Славінська М. С. Семантичні пріоритети морфологічних категорій у соціальній рекламі / М. С. Славінська // Слов'янський збірник. - 2014. - Вип. 18. - С. 419-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_51 Проаналізовано ключові слова соціальної реклами з огляду на специфіку реалізації їх семантики на частиномовному рівні. Семантика ключових слів найбільше привертає увагу реципієнта рекламного тексту і запам'ятовується, а їх лексико-семантичні особливості визначають успішне функціонування та дієвість рекламних звернень, морфологічний же аспект поглибить наявні дослідження, оскільки цей рівень виявляє узагальнені, наскрізні характеристики, бо семантика морфологічна абстрактніша, глибинніша за семантику лексичну, що в цілому визначає впливову активність таких одиниць. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Славінська М. С. Семантичні пріоритети морфологічних категорій у соціальній рекламі / М. С. Славінська // Слов'янський збірник. - 2014. - Вип. 18. - С. 419-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |