Наукова періодика України | Слов'янський збірник | ||
Ковалевська А. В. Модальнісне редагування як інструмент оптимізації сугестивного ефекту реклами / А. В. Ковалевська // Слов'янський збірник. - 2014. - Вип. 18. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_19 Проаналізовано репрезентативну маркованість та модальнісне редагування рекламного тексту як фактор оптимізації його комунікативної сугестогенності й визначено домінантну репрезентативну систему представників української лінгвоментальності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковалевська А. В. Модальнісне редагування як інструмент оптимізації сугестивного ефекту реклами / А. В. Ковалевська // Слов'янський збірник. - 2014. - Вип. 18. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |