Наукова періодика України | Стиль і текст | ||
Мудра І. Мова як засіб маркетингу в пресі / І. Мудра // Стиль і текст. - 2013. - Вип. 14. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sit_2013_14_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мудра І. Мова як засіб маркетингу в пресі / І. Мудра // Стиль і текст. - 2013. - Вип. 14. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sit_2013_14_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |