Наукова періодика України | Слово і час | ||
Брайко О. Монтажні засоби в малій прозі Євгена Гуцала / О. Брайко // Слово і час. - 2017. - № 10. - С. 41-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_10_7 Висвітлено інтермедіальні аспекти літературної образності. Словесні образи, розраховані на зорову уяву, потрактовано з погляду їх відповідності монтажним побудовам у кіно. Візуальні композиції в реалістичній поетиці постають як аналоги психологічного паралелізму і прозорої кінометафори, увиразнюючи настроєве звучання епізоду. У пізніших творах комбінації зорових образів пов'язані з моделюванням роботи несвідомого, низки словесних малюнків, які формують символічний "код" дії. Візуалізація часової тривалості уподібнює виклад до кінематографічного напливу й науково-популярного фільму. Комбінація повторюваного образу з різними елементами ландшафту акцентує малярські композиційні та колористичні можливості словесного опису. Віддалена асоціативність уподібнень посилює видовищний ефект викладу й функціонально варіює від гумористичних алюзій до романтичних візій, які трансформують історичний зміст дії. Указано на кінематографічні аналогії прозових образів письменника. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Брайко О. Монтажні засоби в малій прозі Євгена Гуцала / О. Брайко // Слово і час. - 2017. - № 10. - С. 41-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sich_2017_10_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |