Наукова періодика України | Стратегія економічного розвитку України | ||
Земляков І. С. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств / І. С. Земляков, В. П. Пилипчук, В. П. Штуль // Стратегія економічного розвитку України. - 2015. - № 37. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2015_37_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Земляков І. С. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю торговельно-посередницьких підприємств / І. С. Земляков, В. П. Пилипчук, В. П. Штуль // Стратегія економічного розвитку України. - 2015. - № 37. - С. 156-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2015_37_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |